7 תשובות
אם את אוהבת שוקולד מריר אז כן
כמראה שכן, נסי גם שמנת מתוקה אם יש
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אם יש קרואסון ריק אז בכלללל
לא יצא לי לטעום עדיין
תעדכני איך היה (:
בתיאבון❤❤
תעדכני איך היה (:
בתיאבון❤❤
אני לא מתחברת , אולי את
כן .
כן .
כן,אני אומנם לא מתחבר למריר כל כך זה תלוי אם את אוהבת.
באותו הנושא: