8 תשובות
לא
זה טעים,אבל לא ברמה של השיגעון שעושים מזה.
לא שווה את כל ההייפ
לא טעמתי
זה טעים אבל לא לעוףף
זה טעים אבל לא מפתיע בכלל
לטעום פעם אחת בשביל להבין מה כולם מדברים וזהו
לא בשבלי
לא איכ