10 תשובות
אדדי
שואל השאלה:
לא אמרו שיהיו איזה 5 דמיות שימותו??
אנונימית
ברנר, אדי ומקס. טכנית מקס מתה קלינית ואז חזרה לחיים בעזרת אילבן, משהו מוזר ברמות. אבל מקס בקומה
אדי
פאפא
ומקס חצי מתה
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
מקס גם כנראה מתה מוות מוחי כי אילבן ניסתה לתקשר איתה דרך המוח והיא לא הייתה שם אז היא די מתה
פאפא
אדי(בחיים לא אתגבר על הכאב הזה)
ומקס בקומה, אבל לפי מה שהבנתי היא תחזור עונה הבאה
אדי ומקס הייתה בקומה ולא תשתתף בעונה החמישית:,(
פאפא
אדי( אני כל כך התעצבנתיי)
ומקס לא מתה היא פשוט בתרדמת

אדי חייםנשלי בלבלב
אנונימי