7 תשובות
שואל השאלה:
זה בעיה רצינית, אני צריכה לקום ברבע לשש בשביל להגיע לרמת גן כל יום.
זה בעיה רצינית, אני צריכה לקום ברבע לשש בשביל להגיע לרמת גן כל יום.
אנונימית
שימי לעצמך תזכורת לפני שהתחנה מגיעה.
נגיד 10 דקות לפני שאת אמורה להגיע שימי תזכורת.
נגיד 10 דקות לפני שאת אמורה להגיע שימי תזכורת.
אין באמת דרך אי אפשר לישון באוטובוס
אלא אם כן את עם מישהו שיכול להעיר אותך
אלא אם כן את עם מישהו שיכול להעיר אותך
שואל השאלה:
אנוכי=אני
עם הפקקים היום העשר דקות האלו לא כלכך עוזרות אבל תודה (:
אני מפחדת שלא אשמח את מוביט
אם אני אהיה עם אוזניות אז רוב הסיכויים שאשמע?? ):
אנוכי=אני
עם הפקקים היום העשר דקות האלו לא כלכך עוזרות אבל תודה (:
אני מפחדת שלא אשמח את מוביט
אם אני אהיה עם אוזניות אז רוב הסיכויים שאשמע?? ):
אנונימית
^עם הפקקים ה10 דקות האלו הופכות לחצי שעה שאת תרצי כדי לא לצאת מהאוטובוס חצי ישנה ולהידרס בשנייה שירדת.
אני יודע שאני אף פעם לא שומע את המוביט, הוא לא מספיק חזק בשביל שאני אתעורר ממנו.
אני יודע שאני אף פעם לא שומע את המוביט, הוא לא מספיק חזק בשביל שאני אתעורר ממנו.
לא לישון :)
או לשים טיימר או שעון מעורר
או לשים טיימר או שעון מעורר
פעם אחת יצא לי בפוקס שהתעוררתי בדיוק לפני התחנה שלי אחרי עבודה אבל חוץ מלשים טיימר או שמישהו יעיר אותך איו דרך אחרת
באותו הנושא: