9 תשובות
norman fucking rockwell
ultraviolence
ושיר אהוב, brooklyn baby
ושיר אהוב, brooklyn baby
שיר אחד?
אנונימית
אני יותר אוהבת את האנרליסד שלה או של לייזי גראנט אבל paradise/born to die תמיד יהיה האלבום האהוב קלאסיקה שלה
אנונימית
אני לא חושבת שיש אבל היא המלכה
שמעתי בינתיים רק את ultraviolence..
וחד משמעית shades of cool
וחד משמעית shades of cool
איך מגלים אלבום כזה ולא הולכים להקשיב לכולם?^ טוב כל אחד והטעם שלו....
אנונימית
nfr! california
nfr, california/how to disappear
באותו הנושא: