5 תשובות
לפי מה שזכור לי מהפעם שהנפקתי מקבלים תוך שבועיים
צריכה לחכות איזה שבועיים
צריך לחכות בכל מקרה, זה מגיע משבוע עד שבועיים
צריך לחכות שנים עד שמקבלים אצלי אישית יותר משבועים
זה לא על המקום, לוקח בערך שבועיים ומקבלים את התעודה לבית.
מה שמקבלים במקום זה תעודת זהות רגילה,
את הביומטרית הם מדפיסים במקום מסוים ושולחים שכזה מוכן.
מה שמקבלים במקום זה תעודת זהות רגילה,
את הביומטרית הם מדפיסים במקום מסוים ושולחים שכזה מוכן.
באותו הנושא: