10 תשובות
כנראה 2-3 נקודות
שואל השאלה:
אם לא כתבתי בכלל יורידו 2-3 נקודות?
זה לא מוזר שהצגתי את הנושא ואז הבאתי נימוקים בלי לכתוב את הדעה אפילו?
וגם בסוף לא זכור לי שכתבתי בכלל אוף
אם לא כתבתי בכלל יורידו 2-3 נקודות?
זה לא מוזר שהצגתי את הנושא ואז הבאתי נימוקים בלי לכתוב את הדעה אפילו?
וגם בסוף לא זכור לי שכתבתי בכלל אוף
אנונימית
נראה לי שכן, אני חושב שהבודקים יבינו את העמדה שלך לפי הנימוקים שכתבת, כל הקטע של לכתוב את הדעה שלך במפורש הוא לגרום למי שקורא את זה להבין במה את תומכת בנימוקים שלך ולא לנסות להסיק את זה בעצמו, למרות שזה אפשרי. זה מסוג הדברים שמורידים עליהם מעט ניקוד, אבל מורידים כי חשוב להביע את העמדה המפורשת שלך.
שואל השאלה:
אוף תודה לא מאמינה ששכחתי
ותגיד אם בשאלה 3 כתבתי
has depended
increasingly on the contributions of citizen
scientists
והם כתבו has often used the information provided by citizen scientists in his research
יורידו לי הכל נכון? זה לא נראה לי קשור
אוף תודה לא מאמינה ששכחתי
ותגיד אם בשאלה 3 כתבתי
has depended
increasingly on the contributions of citizen
scientists
והם כתבו has often used the information provided by citizen scientists in his research
יורידו לי הכל נכון? זה לא נראה לי קשור
אנונימית
לא ניגשתי לבגרות הזו אז לא יודע להגיד בוודאות אבל בסה"כ לא נשמע שיש הבדל ברעיון בין שתי התשובות אז אולי יורידו קצת על ניסוח אבל לא חושב שהכול..
שואל השאלה:
ולאי ניגשת? כי גם שם הייתה לי תקלה בניסוח שאני חושבת שיורידו הכל אבל רציתי לדעת
ולאי ניגשת? כי גם שם הייתה לי תקלה בניסוח שאני חושבת שיורידו הכל אבל רציתי לדעת
אנונימית
גם לא, אבל שנה שעברה היו לי תשובות ב- e שלא נוסחו כמו בתשובות המוצעות אבל אני עדיין יודע שלא ירד לי עליהן בוודאות כי הייתה לי רק טעות בשאלה אמריקאית של 5 נקודות ועוד טעות בשאלה של לכתוב דבר אחד (וכתבתי שני דברים) שמורידים עליו 2 נקודות, וקיבלתי 93
(כלומר ירד לי רק על שני אלה למרות שהיו עוד איזה שתי שאלות פתוחות שלא היו דומות מבחינת הניסוח לתשובות).
(כלומר ירד לי רק על שני אלה למרות שהיו עוד איזה שתי שאלות פתוחות שלא היו דומות מבחינת הניסוח לתשובות).
שואל השאלה:
זהו שאני לא יודעת כי כששאלתי פה אמרו לי שיורידו ואין לי מושג כמה
אם אני אשלח את התשובות שלהם ואת מה שאני עשיתי אתה תדע להגיד או שאתה צריך בשביל זה לראות את האנסין?
זהו שאני לא יודעת כי כששאלתי פה אמרו לי שיורידו ואין לי מושג כמה
אם אני אשלח את התשובות שלהם ואת מה שאני עשיתי אתה תדע להגיד או שאתה צריך בשביל זה לראות את האנסין?
אנונימית
אני חושב שאני אצטרך בשביל זה לדעת במה הטקסט עוסק אבל שוב, בעיקרון כל עוד הרעיון עצמו של התשובה נכון לא חושב שיורידו הרבה ניקוד, אם בכלל. אבל אני חושב שזה גם תלוי איך את עושה את זה, כי בגדול, ב- e הבוחנים לא מחפשים התחכמויות, הם סה"כ רוצים לראות שהנבחנים יודעים לזהות את התשובה הנכונה בטקסט ואולי לשנות קלות את הניסוח אם יש צורך, אבל לשנות לגמרי את הניסוח ולנסות לכתוב את התשובה בשפה יותר "גבוהה" לא כל כך מרשים אותם לדעתי ואולי הם יורידו ניקוד, אבל אין לדעת.. זה מה שאני למדתי מהשאלון הזה בכל מקרה חחח
שואל השאלה:
אוף לא נראהלי שיפרתי באסה ):
אבל תודה על העזרה
אוף לא נראהלי שיפרתי באסה ):
אבל תודה על העזרה
אנונימית
באותו הנושא: