3 תשובות
זה נכון אבל בסופו של דבר אנשים שעבדו בשביל הכסף שלהם רוצים להנות מתנאים יותר טובים בין אם זה אוכל נוחןת וכו וככל שהמלון מספק תנאים טובים יותר ככה הוא יקר יותר כמו כל דבר בחייפ האלה
קודם כל אני מסכימה שזה מה שעושים אבל כאחת שתמיד נגיד אבא שלי לא מוכן מלון שהוא לא הדברים האלה שהם ההכי טובים זה תמיד מלונות שהם 2000+ ללילה כאילו היה אפילו איזה מלון שרצה 10000 ללילה אבל לא הלכנו
אני יכולה לטעון את אותו הדבר על אנשים שקונים גוצי או משהו.. המלונות הם נחשבים ומבוקשים אז הם יכולים לחייב.. האנפלצייה נובעת מיצור שטרות מסיבי ובאופן כלשהו מריבוי אוכלוסיית העולם.