10 תשובות
ספרי למה מקנאה ואגיד לך אם הגיוני
אנונימית
הגיוני.
קרה לי גם ולקח לי לשחרר ממנה שנתיים.
אכן הגיוני
כן ממש הגיוני
גם אני ככה
אנונימית
אין דרך לסיים את הקשר בטוב? וואלה הניתוק טרי?
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לסיים אותו דבר דיברנו והכל טוב
ואז שמעתי מה היא הפיצה עליי ^
אנונימית
הגיוני לגמרי
שואל השאלה:
וגמרנו את הקשר ברע .
אנונימית
הגיוני זה כן