10 תשובות
שואל השאלה:
^ בדיוק
אנונימית
אם אדי לא היה מת הסוף היה מעפן אם כמה שאהבתיא ותו
קשוח מאוד ומאוד עצוב
פרק 9 היה מטורף אבל עצוב מאוד
הדבר הכי מטורף שראיתי וזה עשה לי צמרמורת
מה למה מבאס?
זה היה מטורף ממש וזה שעתיים וחצי שעוברות ממש מהר
לדעתי הוא היה ממש טוב דווקא ומאוד עצוב
חרא לא הפסקתי לבכות אוף
עצוב ממש