6 תשובות
וואי מביך
תשמעי
פאדיחה רצחח כן?
אבל הכל טובב פאדיחות קורות
זה בסופו של דבר ישכח והכל בסדרר
שיט, אל תגידי לה כלום, אם היא שואלת תהי כנה
תמחקי..
..n
^ זה 1
2 תאמרי למורה:
סליחה המורה זו היית טעות

או את יכולה להיתעלם מהתקרית

פשוט תמשיכי בחייך רגיל
שואל השאלה:
^^אין מה למחוק...
העלתי את הסטורי לפני 16 שעות היא ראתה כבר...