25 תשובות
מנסה למצוא דרך להתחיל חיים חדשים
מתחילה דרך חדשה
יש לי את התיאוריה הזו שאנחנו חיים בסימולציה או שאנחנו פשוט בובות בתאטרון בובות ובכל מערכה מדובר על קבוצת אנשים אחרת עם אותה בעיה
שואל השאלה:
אבל זה לא הגיוני אני הייתי מתאבד סורי נוט סורי כי בעצם לא היה לי אמון יותר באף אחד
אנונימי
נכון אם זה באמת ריאליטי אז פשוט שיחקו בי וזה נורא
אנונימי
שואל השאלה:
כן! שטויות במיץ עגבניות תשובה ככ נכונה ומסכים איתה ככ
אנונימי
הייתי משתגעת
יש כזה סרט
שואל השאלה:
נכון בגלל זה שאלתי
אנונימי
אפנה לבמאי ואגיד לו:
"למקרה שלא אראה אותך שוב, אחר-צוהריים טובים, ערב טוב ולילה טוב"
(זה נשמע רע בעברית)
ואז כמובן אשתחווה ואצא מהדלת בשמיים.
מתאבדת מה
הייתי צורח על הקהל בבית שהם נהנים לראות אנשים סובלים
חוטף mental breakdown
ומתאשפז שוב
בכנות, מישהו שיש לו פוסט טראומה מורכבת
מורדת ולא משתפת פעולה. עושה מה שבא לי
'צינית החוצ(פ)נית' ברוב חוצפתה גנבה לי את התשובה.
אז הבאתי למאות אלפי אנשים טראומה קשה.
למקרה ולא אפגוש אתכם שוב אחר הצהריים טוב, ערב טוב ולילה טוב
אני הייתי כאן d:
(*קופץ מצוק*)
סקס
אנונימית
הייתי מתאבדת.
ליטרלי ראיתי המופע של טרומן ליפני שנתיים וחצי, והתרסקתי.
הסרט הזה שבר אותי, המיס אותי, הרס אותי, ולא הכי התגברתי על זה.
מנסה להתחיל מחדש
האמת שאין לי שמץ
נראה לי שלא הייתי ככ מופתעת כי הרעיון כרגע לא נראה לי כזה מופרך...
אם אתה לא ממש טוב באנגלית תכתוב לי אך אצרף לפה סרטון שיוכל להסביר לך למה אנחנו אכן נמצאים במצב הזה ולמה זה לא כזה נורא כמו שזה נשמע!
הסרטון:
https://youtu.be/wagdzxah8eq

אם הקישור לא עובד לסרטון קוראים "one thought can change you forever" והערוץ הוא "pursuit of wonder".
מגחח
* פותח קלאש רויאל *