34 תשובות
בשביל מה ללכת למסיבה רווק אם לא בשביל זה
שואל השאלה:
^^ מוסריות ? , אוליי היא בן אדם רע ? אוליי יש לה מחלות
שואל השאלה:
לא הולכים למסיבה בשביל המוזיקה ? הריקודים ? המקום עצמו ? אחרת אם זה כך לא עדיף פשוט לקבוע סטוץ
שואל השאלה:
^^ מעריך את הדעה הזאת
שואל השאלה:
כן אחי אני הבנתי אותך. פשוט אתה לא עושה את זה בשביל אגו פוזה ובשביל להגיד הזרמתי ובגלל זה אני מעריך את הדעה שלך ושאתה רואה בן אדם ולא רק אמצעי לפורקן או להלעת האגו
כן ברור בגלל הוייב של המסיבה אבל רוק הרווקים שמעוניינים לא יתנגדו להנות עם מישהי במסיבה
שואל השאלה:
אני מבין מה אתה אומר אבל זה עצוב שאתה יכןל להתנשק עם כל אחת בלי לדעת עליה כלום, ומה המוסר שלה ופשוט לזרום בשביל לזרום.
שואל השאלה:
זה כן לצאת גבר האמת. לצאת גבר היום זה להיות חזק , תוקפני , בעל צעצעים רבים וכו. אתה מדבר על להיות בן אדם ואתה יוצא בן אדם !
למה זה עצוב..? למה צריך לדעת הכל על בן אדם כדי שתהנו? גם זה לא סטוץ עכשיו זה כולה מזמוזים...
שואל השאלה:
^^ זה עצוב כי במסמוז רוב הגברים מאבדים את כל הסטנדרטיים שלהם וזורמים עם כל דבר שזז . עזוב אופי.. לפחות טעם וקליק. גם יש גברים שחושבים שנשים שזורמות במסיבות הן פרוצות וש^מוטות והם בעצמם סוחרים עם בנות
אבל הרגע אמרת מישהי שנראית בסדר אז למה לאבד את כל הסטנדרטים... ואת האמת שגם מישהי שהיא נראית רק בסדר כנראה לא הייתי מסכים. זה צרכים מיניים בסיסיים ואם זה כזה קל במסיבה לעשות אז למה לא
מה זה משנה אם אני מדבר איתה או לא אם הבעיה פה היא מחלה. זה לא שהיא תספר לי לפני המיזמוזים על המחלה שלה
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא ? כי באותו רגע אתה חושב על זה בצורה נורא פשטנית
כשבפועל זאת פעולה מאוד פשוטה בלי השלכות ובלי פגיעות
מה הקשר, מה היא תספר לי "שומע יש לי את מחלת הנשיקה, רוצה להתמזמז?"
אנונימי
מה מוריד מעצמך מה אכפת לי מה חושבים עליי מצידי שאני אהיה ידוע כאחד ששוכב עם כל אחת
זורם כי לא שם זין מה יחשבו עליי. מוריד למי? אני חי בשביל עצמי ואם מתחשק לי להתנשק עם זרה אני אעשה את זה כי זה לא פוגע באף אחד וזה כיף.
אנונימי
אני מת אחי מה הקשר טראומות לזה שאני זורם עם מי שמתחשק לי יא מציק
שואל השאלה:
אם אתה לא מכיר אותה אתה לא יודע אם זה לא פוגע בה. יכול להיות שהיא שתתה יותר מידיי והיא בדיכאון ובמשבר עם חבר שלה והיא עושה לעצמה נזק אין לך איך לדעת. לבדיל מסטוץ שבדרך כלל הוא לא קורה ככה סתם ומתארגנים לסטוץ אז ככה שאם מישהי עושה איתך סטוץ יש לה הזדמנות להתחרט
אחי אם יש לך חבר או כל דבר אחר זה לא קשור אליי. איך אני אמור לדעת את זה?
וואלה דווקא לא אף פעם לא היה לי סטוץ רק מערכות יחסים רציניות ואף פעם לא אעדיף סטוץ על מערכות יחסים
שואל השאלה:
הוקאיי אני מבין למה זה קשה לך. גם אני הייתי בהלם בהתחלה שרוב הגברים הולכים למסיבות בשביל בתקווה שיצא להם מיזה משהו מיני. בהתחלה הזדעזעתי מיזה שרוב הגברים הצעירים מוכנים גם לשלם כסף בשביל "להזרים צ'וצות" אבל השלמתי עם זה. הבנתי שאין לי איך לשנות את העולם ואם אני אפסול כל בן אדם על מעשים לא מוסריים לא ישארו לי אנשים..
שואל השאלה:
אותי אישית זה כן מעציב גם שיש אנשים שאומרים אין דבר כזה חברות/ידידות אמיתית בין סטרייטים לסטרייטיות
כן למה לא
שואל השאלה:
אוקיי תודה
שאני לא מכיר? לא.
אם היא תפנה אליי ונדבר אז אולי.
שואל השאלה:
תשמע שאנשים אומרים למה בנות אומרות שבנים חרמנים וכל הזמן מסתכלים עליהן כאופציה לסטוץ אני שותק. כי אני יודע שזו התייפייפות ושאנחנו (המין הגברי) הביא את זה על עצמנו
שואל השאלה:
אין בעיה עם סטוצים שזה נעשה בהסכמה ובהחלטה בוגרת ומשותפת. יש בעיה עם התפיסה של איך שבנים תופסים בנות ורואים בהן ככלי למטרות שלהן
שואל השאלה:
ואני לא פמיניסט אן משהו. אוליי רק בנושא הספציפי הזה יש לי עמדה פמיניסטית
שואל השאלה:
כן גם אני. שוביניזם לרוב זה דבר מגעיל ולא מוסרי (אם כי יש כמה דברים נכונים בזה) וגם לא עם פמיניזם כי יש בזה המון צביעות ושנאת גברים בדברים שהם לא נכונים
כן בפמיניזם של היום אבל בהגדרה של פמיניזם זה שוויון לכל המגדרים..
שואל השאלה:
תודה רבה לכם על ההתייחסות הקנה והרצינית
שולח נשיקות
ממתי לזרום עם מישהי במסיבה זה לזעזע אותה מה אתה חושב שעושים לה??