4 תשובות
יפה זה מגניב רק על תשכחי חברים
לגמרי ריאליסטי. יש אצלי הרבה סטודנטים שעושים את זה.
הקושי זה למצוא עבודה שתיקח אותך למשרה מלאה לתקופה הזמנית הזו
לא ריאליסטי, אף אחד לא יקח אותך למשרה מלאה רק לחופשת קיץ
אנונימית