8 תשובות
לדעתי כן כשתוכלי לייזר
שעווה/גילוח אבל תורידי רק אם את רוצה
אם זה נורא מפריע לך אז כן אפשרי
ואם בחיים לא הורדת עדיף שעווה וכבר אחרי שלב מסויים כבר עדיף לעבור ללייזר
ואם בחיים לא הורדת עדיף שעווה וכבר אחרי שלב מסויים כבר עדיף לעבור ללייזר
אם את רוצה אפשר בגילוח / שעווה / לייזר
אני אישית מעדיפה שלא להוריד ביידים
אם זה פעמים ראשונות הייתי מציעה לך סכין גילוח. אם את רוצה אפשר גם לייזר ושעווה אבל צריך לדעת לעבוד עם זה.
כן
אנונימי
אל תגלחי
השיער גדל יותר בולט ולדעתי זה ממש מציק לגלח כל כמה ימים
אם ממש מפריע תעשי לייזר/ שעווה.
השיער גדל יותר בולט ולדעתי זה ממש מציק לגלח כל כמה ימים
אם ממש מפריע תעשי לייזר/ שעווה.