התחברות הרשמה

אוף אני בבאסה של החיים מהציוני יום המאה שלי, לדעתכם זה באמת מוצדק ולא טוב?

2 פעמים 5-הפעלה טכנית וטיפול באדם
2 פעמים 4- עבודת צוות והשקעה והתמדה
ו 8 פעמים 3- בעצם כל מה שנשאר

ואני עדיין לא יודעת באמת איזה תפקיד אני מעוניינת
הייתי ממש לכיוון מודיעין עכשיו כבר לא סגורה אבל זה גם משהו שבראש לי
1 ביולי 2022, 14:54
יום המא"הציונים    
2 תשובות
שואל השאלה:
ומה היו הציונים שלכם?
n
natural mess
זה ציונים פצצה לפי מה שאני יודעת
אל תדאגי
מ
מייק_ויסוצקי
באותו הנושא:
בבקשה תעודדו אותי אני בבאסה של החיים, אשמח גם את תנסו להבין איתי ביחד מה שארשום..
אוף נמאס לי אני בבאסה של החיים,אתם באמת כל כך תעזרו לי אז בבקשה תכנסו
יש לי מחר יום הולדת 16 ואני בבאסה של החיים
אני בבאסה של החיים, מי יכול לעודד?
אוף אני מאוכזבת מהציוני יום המאה שלי
אוף תעזרו לי אני בבאסה של החיים
אני בבאסה של החיים בגלל מישהו שלא אוהב אותי, תעודדו אותי?
תעודדו אותי למה עכשיו אני בבאסה של החיים.
אוף אני בבאסה של החיים
חברה שלי עשתה טיקטוק עם ידיד שלה ואני בבאסה של החיים מה לעשות איףף
אוף אני בבאסה של החיים