12 תשובות
שואל השאלה:
מה זה החרא הזה איזה סוף גרוע
שואל השאלה:
מקס לא מספר
מקס לא מתה היא בקומה או משהו נראלי
אני מחזקת ^^
נכון^^^
אבל כתוב שיש ספויילרים ולא סיימתי את העונה אז למה לעזאזל נכנסתי למה
שואל השאלה:
^^זה סופו של כל בלון
כל כך אהבתי את אדי ברצינות זה היה כל כך עצוב שהרגו אותו למרות שהייתה לי הרגשה שהוא ימות
אבל המוות שלו היה מרגש
ומקס לא נראה לי מתה עדיין
אני כל כך עצובה מזה שהוא מת, דיי זה כזה לא פייר למה דווקא הוא??
מקס מתה על ידי וקנה ואז אילבן החייתה אותה איכשהו (חזר לה הדופק), והיא בקומה עכשיו
כן זה תיסבך אותי
נכוןן אני מסכימה עם כל מילהה