5 תשובות
לא חושבת, אני לא הייתי פותחת
אין לך מה להפסיד, חד משמעית תנסי.
מקסימום מה יקרה, תגיד לך שלא מתאים לה?בסדר כבר נפגעת ממנה
אנשים לא משתנים בקלות
בתור אחת שמכירה את המקום הזה ופגועה ועם אגו מדי בשביל לעשות את הצעד הזה, הייתי מעריכה אותך פי מיליון אם היית מנסה להחזיר את הקשר
אנונימית