3 תשובות
יש טעם, הספר ממש טוב וגם לא הרסו לך את כולו. אני אומרת תקראי.
לא חלק גדול לפי דעתי. אם נוח לך לקרוא את זה דיגיטלי, תקראי דיגיטלי. אם לא, לדעתי שווה להוציא על זה כסף.
שואל השאלה:
אבל חלק גדול? אולי עדיף שאני אקרא אץ זה דיגיטלי
אבל חלק גדול? אולי עדיף שאני אקרא אץ זה דיגיטלי
אנונימית