6 תשובות
כן היה לי כל השנים אנדרןאיד ושנה שעברה החלפתי לאייפון הפעם הראשונה
הכל חזר בצאטים
הכל חזר בצאטים
שואל השאלה:
אבל את כל ההיסטוריה של השיחות?
או רק את האנשי קשר?
אבל את כל ההיסטוריה של השיחות?
או רק את האנשי קשר?
אנשי קשר כולם
הסטוריית שיחות אני חושבת גם
הסטוריית שיחות אני חושבת גם
לי נראלי לא
כן לחבר שלי עבד
כן
באותו הנושא: