16 תשובות
מזדהה
נואשת למישהו שיאהב אותך, שיתייחס אלייך
גם אני ככה..
גם אני ככה..
אנונימית
אני גם ככה זה חרא רצח. אין לי מושג איך מפסיקים את זה זה פשוט קיים. לרוב זה אפילו לא שאני רוצה אותם אני פשוט רוצה שהם ירצו אותי ואפ הם לא אז זה פוגע בי
שואל השאלה:
כןן בדיוק
כןן בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית>>> אני יודעת אבל למה, זה לא שלא קיבלתי יחס בילדותי או משהו אני לא מבינה מאיפה זה בא
אנונימית>>> אני יודעת אבל למה, זה לא שלא קיבלתי יחס בילדותי או משהו אני לא מבינה מאיפה זה בא
אנונימית
יכול להיות שקיבלת חיזוקים בחיים בעיקר מגברים וזה גרם לך לפתח תלות בהם מבחינה רגשית. אולי את לא סומכת על נשים מספיק
אני לא מבין בזה אז אני רק זורק ניחוש
אבל אולי כל כך התרגלת ל-''בוסט לאגו'' שפתאום זה חסר לך? בכל זאת מי לא אוהב להרגיש שהוא מושך ותופס את העין בעיניי המין השני
אבל אולי כל כך התרגלת ל-''בוסט לאגו'' שפתאום זה חסר לך? בכל זאת מי לא אוהב להרגיש שהוא מושך ותופס את העין בעיניי המין השני
אני לא מרגישה שלמה ליד בנים
בגלל לפי מה שאני שומעת אותם מדברים על בנות אחרות( על פי מראה) זה עצוב:(
בגלל לפי מה שאני שומעת אותם מדברים על בנות אחרות( על פי מראה) זה עצוב:(
שואל השאלה:
bitch>>> גם אני שמעתי אבל בכל זאת אם אני לא אקבל יחס מבנים אני ארגיש שמשהו חסר
bitch>>> גם אני שמעתי אבל בכל זאת אם אני לא אקבל יחס מבנים אני ארגיש שמשהו חסר
אנונימית
כן גם אני חושבת כהה
ככה*
שואל השאלה:
באטמאן>>> הפוך, בזמן האחרון יותר מתחילים איתי ואם לא יתחילו איתי פעם ביומיים דוגמא אני ארגיש שמשהו חסר אשכרנ יש חבורה של ערסים שמהללים אותי
באטמאן>>> הפוך, בזמן האחרון יותר מתחילים איתי ואם לא יתחילו איתי פעם ביומיים דוגמא אני ארגיש שמשהו חסר אשכרנ יש חבורה של ערסים שמהללים אותי
אנונימית
כולנו ככה, כנראה שזה טבעי ואין מה לעשות עם זה, זה פשוט שלב ורצון שלנו להיות ליד בנים ושהם ישימו לב אלינו
זה לא התמכרות
לבחורה יש צורך בסיסי שנקרא תשומת לב
אצל גבר הצורך הבסיסי הוא כבוד
זה דבר טבעי שהשם ברא בנו:)
בלי קשר חשוב לדעת להעריך את עצמך
את חייבת ללמוד להחמיא לעצמך
תתחילי לראות מה את אוהבת בעצמך תרשמי אפילו במחברת כל יום 5 דברים שאת אוהבת בעצמך ותראי איך הערך העצמי שלך עולה :)
לבחורה יש צורך בסיסי שנקרא תשומת לב
אצל גבר הצורך הבסיסי הוא כבוד
זה דבר טבעי שהשם ברא בנו:)
בלי קשר חשוב לדעת להעריך את עצמך
את חייבת ללמוד להחמיא לעצמך
תתחילי לראות מה את אוהבת בעצמך תרשמי אפילו במחברת כל יום 5 דברים שאת אוהבת בעצמך ותראי איך הערך העצמי שלך עולה :)
בלי לפתח תלות בפידבקים (לטוב ולרע) של אנשים
שואל השאלה:
נטלי>>> לא קשור בכלל יש מלא דברים שאני מעריכה בעצמי אני אוהבת את עצמי ויש לי ביטחון עצמי גבוה אבל בכל זאת אני מרגישה ככה
נטלי>>> לא קשור בכלל יש מלא דברים שאני מעריכה בעצמי אני אוהבת את עצמי ויש לי ביטחון עצמי גבוה אבל בכל זאת אני מרגישה ככה
אנונימית
באותו הנושא: