8 תשובות
למה שתקני ב20 מה
אמאלה מוגזם רצח זה אמור ליהיות אותו מחיר של הקראנץ' הרגיל
לא קניתי אבל לפני איזה שבוע רציתי גלידה ובמקרה ראיתי וזה עלה 29 שקלים והייתי בשוק
20
שואל השאלה:
קניתי רק בשביל הקטע לדעת למה כולם כל כך אוהבים את זה ואם זה באמת טעים. זה היה סבבה כאילו לא התלהבתי ממש, זה טעים אבל לא וואו
קניתי רק בשביל הקטע לדעת למה כולם כל כך אוהבים את זה ואם זה באמת טעים. זה היה סבבה כאילו לא התלהבתי ממש, זה טעים אבל לא וואו
אנונימית
קניתי בגלידוש בהרצליה ב8 שקל
5 יש בחנות ליד רק שנגמר הכל עושים ריסטוק כל שעה עשו לפני 3 יום ועכשיו זהו בקרוב יביאו עוד אבל לפני 4 ימים קניי ב15 שקל היה מלא חבל שלא קניתי ביותר מוכרים במבצע של 2 ב1000
8
באותו הנושא: