8 תשובות
את יכולה לנסות ליזום בעצמך
תאמיני לי, למרות שזה נראה ככה, זה לא נכון, רוב הבנות הן כמוך לא באים ומתחילים איתן בכל מקום. דווקא הרוב מכירות קצת את הבן אדם ואז מתחילים לקרות דברים
שואל השאלה:
אבל לבנות אחרות הבנים יוזמים באינסטגרם, ואצלי אני חושבת שאני מספיק נראית טוב אבל אני לא מבינה מה רע אצלי ואיפה הטעות שלי אולי באמת אני לא שווה רק בגלל זה יש לי תהיות.ואז אני מרגישה חרא ובדיכאון ועצבות.
אני לא מבינה אני כל כך מרגישה רע עם זה. בזמן שעם כל בת בעולם מתחילים או עוקבים גם פרץ של מיליארד בנים איתי לא מתחילים ואני בבאסה נוראית ומחשבה למה רק לי זה היה צריך לקרות
מה אני אעשה?!
אבל לבנות אחרות הבנים יוזמים באינסטגרם, ואצלי אני חושבת שאני מספיק נראית טוב אבל אני לא מבינה מה רע אצלי ואיפה הטעות שלי אולי באמת אני לא שווה רק בגלל זה יש לי תהיות.ואז אני מרגישה חרא ובדיכאון ועצבות.
אני לא מבינה אני כל כך מרגישה רע עם זה. בזמן שעם כל בת בעולם מתחילים או עוקבים גם פרץ של מיליארד בנים איתי לא מתחילים ואני בבאסה נוראית ומחשבה למה רק לי זה היה צריך לקרות
מה אני אעשה?!
אנונימית
לא יודע אבל ממש מעניין אותי איך את נראית זה נשמע כאילו את יפה רצח אבל לא מודעת לזה כל כך
ותתחילי את עם בנים אין מה לעשות צריך פוקס כדי שבן יתחיל איתך אבל אם ראית מישהו שאת רוצה קומי תגידי היי אתה חמוד ואני מעוניינת להכיר
ותתחילי את עם בנים אין מה לעשות צריך פוקס כדי שבן יתחיל איתך אבל אם ראית מישהו שאת רוצה קומי תגידי היי אתה חמוד ואני מעוניינת להכיר
שואל השאלה:
אפשר להראות לך בפרטי?
אפשר להראות לך בפרטי?
אנונימית
מישהו פעם אמר לי שזה שמתחילים איתך לא אומר שאת יפה
אולי את סתם נראת טרף קל
ילדה תמימה כזאת או זורמת קלה להשגה בקיצור
אולי את משדרת בגרות ורצינות
בקטע טוב כן?
ואם את מתחת לגיל 20 אני מתארת לעצמי שבחורים מתחת לגיל הזה לא מחפשים משהו רציני
תראי את זה באור חיובי
לא יודעת אם היה מחמיא לי שכל אחד שלובש מכנסיים ויש לו דופק היה מתחיל איתי :/
אולי את סתם נראת טרף קל
ילדה תמימה כזאת או זורמת קלה להשגה בקיצור
אולי את משדרת בגרות ורצינות
בקטע טוב כן?
ואם את מתחת לגיל 20 אני מתארת לעצמי שבחורים מתחת לגיל הזה לא מחפשים משהו רציני
תראי את זה באור חיובי
לא יודעת אם היה מחמיא לי שכל אחד שלובש מכנסיים ויש לו דופק היה מתחיל איתי :/
דרך אגב לא יודעת אם שמעת על זה
אבל יש קטע כזה שכמה שאת יוצר יפה לבנים יהיה יוצר קשה להתחיל איתך
בר רפאלי למשל התראיינה פעם בטלוויזיה ואמרה שאף
פעם לא התחילו איתה וזה קטע של נשים ממש ממש יפות בלי קשר אליה גם
יש כאלה שמרגישים מאויימים מזה או מפחדים ממש מדחיה והם לא יעשו צעד אז לא אצלך כבר הבעיה
להפך
אבל יש קטע כזה שכמה שאת יוצר יפה לבנים יהיה יוצר קשה להתחיל איתך
בר רפאלי למשל התראיינה פעם בטלוויזיה ואמרה שאף
פעם לא התחילו איתה וזה קטע של נשים ממש ממש יפות בלי קשר אליה גם
יש כאלה שמרגישים מאויימים מזה או מפחדים ממש מדחיה והם לא יעשו צעד אז לא אצלך כבר הבעיה
להפך
כן אנונימית
באותו הנושא: