5 תשובות
גם אני עייף ולא מצליח לחשוב עליה
שואל השאלה:
^^ אני לא יכולהה כל הראש שלי מחשבות
אנונימית
תחשבי על זה ככה, אם תשני, הבוקר יבוא מהר יותר, ואולי תפגשו שוב, ותקבלי עוד נשיקה:)
שואל השאלה:
אני לא אראה אותו עוד הרבה זמן ואני עצובה על זה גם כי אני טסה
אנונימית
אז תכתבי לו, תשמרי איתו על קשר, ואז שתפגשו שוב יתקדם עוד