5 תשובות
שואל השאלה:
https://ibb.co/nfqyw47
זה הלינק לבדיקת אקו לב שעשיתי

pulmonary valve
there is trace pulmonic regurgitation.
mitral valve
there is trace mitral regurgitation.
tricuspid valve
there is mild tricuspid regurgitation. no pulmonary hypertension, estimated rvsp is 24 mmhg.

שלושת הדברים האלה שחיפשתי אותם בגוגל(כל אחד בנפרד)הראה על זה שיש לי איזה בעיה בלב
there is trace mitral regurgitation.
כמחפשים את זה בגוגל זה מראה איזשהו משפט באנגלית שאומר שזה מחלת מסתם הלב או משהו כזה
בקיצור אשמח מאוד אם מישהו יכול לעזור
תודה רבה
אנונימי
אם גייסו אותך עם המחלה, כנראה שזה לא ברמת סיכון גבוהה-אבל אני לא רופאה שתוכל להגיד לך את זה.
אם אתה נמצא בטכני לך לרופא ותנסה להוציא הפניה לבדוק אם יש החמרה וכדומה.
רק רופא יוכל להגיד לך אם זה מסוכן או לא ואם זה דורש פטור מהצבא.

יש לי חברים שמשרתים עם בעיות בלב עם פרופיל 45 ולא קיבלו על זה פטור, פשוט נמצאים בתפקידים יותר משרדיים
שואל השאלה:
לא גייסו אותי עם המחלה,גיליתי אותה רק לפניי שבוע,התגייסתי לפני 3 חודשים
אנונימי
אז רק רופא יגיד לך אם זה הורדה בפרופיל או פטור
ממה שידוע לי-רוב התפקידים בטכני צריכים פרופיל 64 ומעלה
45 זה משאירים בתור חריג או שמעבירים לתפקיד משרדי
שואל השאלה:
אה אוקיי,תודה
אנונימי