7 תשובות
כן
זה מזעזע
אני תמיד בשורה 7/8/9 כזה
אני הייתי עם אחים שלי וזה לא היה כזה נורא
אנונימי
קרוב ממש וקשה להסתכל מלמעלה. אני אישית תמיד אוהבת 7+
פשוט את כל הזמן צריכה להיות עם הראש למעלה וזה לא נוח כל כך כי זה קרוב רצח וזה לא טוב לעיניים
כן
קרוב ממש
כן
זה נורא