7 תשובות
תלכי עם פדים או טמפונים מן הסתם
ואם יהיה לך לא נורא זה לא סוף העולם וזה לא איזשהי מחלה, אפשר להנות גם עם מחזור.
אנחנו כבר למדנו לחיות עם זה
שואל השאלה:
אבל איך אני אהיה בבריכהה ובים אוף
אנונימית
שואל השאלה:
עוד לא היתי עם טמפון בחיים אני מפחדת
אנונימית
אז אם את רוצה להיכנס תלמדי להשתמש בטמפון, אין ככ מה לעשות
אם לא תקבלי עדיין ביום של הטיסה
תשימי פד למקרה ותקחי איתך פדים וטמפונים
תהיי עם פד לפני וקחי בתיק למטוס
שימי פד פשוט