3 תשובות
את לא יכולה להשקיע חמש דקות בשביל ברכה לבן זוג "שלך"?
תכתבי לו שאת מאוד מעריכה אותו,
שאת לא לוקחת אותו כמובן מאליו.
תודה על כל הפעמים שהוא היה כאן בישבילך,
תמך בך,שימח אותך.
שאת לא לוקחת אותו כמובן מאליו.
תודה על כל הפעמים שהוא היה כאן בישבילך,
תמך בך,שימח אותך.
כתבי לו שאת אוהבת אותו עד הירח ובחזרה
אנונימית
באותו הנושא: