7 תשובות
איפה יש תשובות אנשים אני רוצה גם
יואל גבע^
אבל רק לגרסא א לצערי
אומייגאד צדקתי בהכל אני בהלם
פתאום מורידים לי מלא נקודות ואני בהכחשה שצדקתי בהכל
באמריקאיות צדקתי, בפתוחות גם אבל הניסוח לאכל כך טוב נראלי
חחח הלוואי עליי לטעות באחת..
אנונימית
איך אתה יודע איפה יש תשובות?