4 תשובות
זה לא אומר כלום. הכל בסדר
שואל השאלה:
אולי אני מביכה?? למרות שלדעתי אני נראת בסדר
אנונימית
אם את מביכה ואם לא שיקפצו. את בנאדם ב ד י ו ק כמוהם
קורה לי גם משהו דומה תתעלמי
את לא מוזרה ולא מביכה את אחלה
כמו שאת פשוט אל תתייחסי