5 תשובות
כועסים? למה? כי זה סרט של דיסני?
הרבה ילדים נחשפים לדברים האלה בגיל צעיר
לא יודעת אם הייתי מכניסה את כלל הקטעים בסצנה, או אולי הייתי מעדנת את זה יותר..
אבל לא רואה בעיה בזה
הרבה ילדים נחשפים לדברים האלה בגיל צעיר
לא יודעת אם הייתי מכניסה את כלל הקטעים בסצנה, או אולי הייתי מעדנת את זה יותר..
אבל לא רואה בעיה בזה
שואל השאלה:
הם גם כועסים כי כיביכול יש בו אדם טראנס בסצנה
הם גם כועסים כי כיביכול יש בו אדם טראנס בסצנה
אנונימית
שואל השאלה:
הם גם כועסים כי כיביכול יש בו אדם טראנס בסצנה
הם גם כועסים כי כיביכול יש בו אדם טראנס בסצנה
אנונימית
קשה לדעת טראנס או בעלה של מישהי?
תלוי לאיזה גילאים זה
12 ככה זה בסדר
פחות מזה עדיף שהיו חוסכים
תלוי לאיזה גילאים זה
12 ככה זה בסדר
פחות מזה עדיף שהיו חוסכים
מה הבעיה של אנשים בטיקטוק על טראנסים..
שמח לראות שמכניסים סוף סוף לילדים שצריך לקבל אנשים שונים ולא לשנוא אותם
ויפה שהראו סצנה של מחזור אנחנו צריכים לנרמל את זה בחברה כי זה לא הסוד הגדול והדבר הסודי של הבנות כפי שאמרו פעם וזה דבר נורמלי
שמח לראות שמכניסים סוף סוף לילדים שצריך לקבל אנשים שונים ולא לשנוא אותם
ויפה שהראו סצנה של מחזור אנחנו צריכים לנרמל את זה בחברה כי זה לא הסוד הגדול והדבר הסודי של הבנות כפי שאמרו פעם וזה דבר נורמלי