17 תשובות
יחסית
אנונימית
לא הגעתי לשם עדיין אני מאחלת לך ממש בהצלחה
כן זה ממש סבבה
הכיתה הכי קשה שהייתה לי, יא יותר קל היה
אני ממש מקווה שכן גם אני עולה לי
אמרו לי שזה קל אבל כדאי להשקיע ב30% כי זה מאוד עוזר בכיתה יא
אמרו לי שזה קל אבל כדאי להשקיע ב30% כי זה מאוד עוזר בכיתה יא
את האמת שהיא קשה יחסית (,לי אישית)
ההרגשה היא שמפעילים הרבה לחץ בשביל "להכין אותנו ל-י"א"- אז נותנים הרבה עבודות,משימות,תרגולים... כי הבגרויות מגיעות שנה הבאה אז המורות מתחילות להיות קצת לחוצות
ההרגשה היא שמפעילים הרבה לחץ בשביל "להכין אותנו ל-י"א"- אז נותנים הרבה עבודות,משימות,תרגולים... כי הבגרויות מגיעות שנה הבאה אז המורות מתחילות להיות קצת לחוצות
שואל השאלה:
מה זה ה30 אחוז?
מה זה ה30 אחוז?
אנונימית
רגע הסבירו לי אעשה העתק הדבק
מדגישה שוב שלא אני כתבתי את זה, משתמש אחר כתב לי את זה בשאלה ששאלתי:)
מדגישה שוב שלא אני כתבתי את זה, משתמש אחר כתב לי את זה בשאלה ששאלתי:)
הערכה חלופית (30%) - הערכה בית ספרית שמהווה 30% מהציון הסופי שיירשם בתעודת הבגרות בלשון, היסטוריה, תנ"ך, ספרות ומגמות (באזרחות גם יש רק ששם זו עבודה שהיא מטלת ביצוע של 20% וגם באנגלית יש רק ששם זה 26%), מורכבת ממבחנים ועבודות שמתבצעים במסגרת החומר הנלמד ל- 30%(שלא נלמד לבגרות הרגילה של ה- 70%), לרוב מעבודות. עושים את ה- 30% בכיתה י' לרוב, תלוי מתי ניגשים לבגרות החיצונית. אם ניגשים בחורף של י"א אז לרוב עושים את ה- 30% במחצית השנייה של י"א אבל בדר"כ עושים את ה- 30% בכיתה י'.
היתרון בהערכה זו הוא שהיא נקבעת ע"י המורה המלמד שלך כך שיש לו מקום לפרגן אם את לוקחת את הלמידה ברצינות ומשקיעה הרבה עבודות האלה, ממש לא שווה לזלזל בזה כי זה יכול מאוד לעזור לך להעלות את הציונים הסופיים שלך בתעודת הבגרות. ואם לא תשקיעי בזה זה כמובן רק ידפוק אותך וחבל.
בנוסף, יש בגרות פנימית ל- 3 יח"ל מתמטיקה בכיתה י', שציונה נקבע ע"י המורה.
בהצלחה!
היתרון בהערכה זו הוא שהיא נקבעת ע"י המורה המלמד שלך כך שיש לו מקום לפרגן אם את לוקחת את הלמידה ברצינות ומשקיעה הרבה עבודות האלה, ממש לא שווה לזלזל בזה כי זה יכול מאוד לעזור לך להעלות את הציונים הסופיים שלך בתעודת הבגרות. ואם לא תשקיעי בזה זה כמובן רק ידפוק אותך וחבל.
בנוסף, יש בגרות פנימית ל- 3 יח"ל מתמטיקה בכיתה י', שציונה נקבע ע"י המורה.
בהצלחה!
לי לא היה קשה במיוחד
ההתחלה של כיתה י קשה לרוב הילדים. לחלקם זה עדיין קשה ויש כאלה שמצליחים להתגבר על זה, זה מורים חדשים, זה חומר שונה לגמרי, רמות שונות של מבחנים, של כתיבה, לאט לאט מצליחים להבין מה רוצים ממך. נגיד בהיסטוריה זה לא כמו בחטיבה, זה כתיבת תשובה שונה ממה שלימדו בחטיבה, לי ספציפית לקח איזה מבחן או שניים להבין איך בדיוק אמורה להראות התשובה ואחרי זה כבר הצלחתי לענות על זה נכון. בקיצור, ההתחלה קשה, הכי חשוב זה לא לזלזל, זה יכול לפגוע בציון הגשה לבגרות וב30 אחוז
תשקיעי במתמטיקה, אנגלית ובמגמה שלך.
תשקיעי בשלושים אחוז.
בהסטוריה ובתנך המבחנים במהלך השנה הם על כל החומר הקודם וכל פעם מוסיפים עוד חומר בהתאם למה שלמדתם, אז חשוב שתקשיבי גם בזה כדי שלא יהיה לך המון חומר ללמוד יום לפני המבחן.
בלי לחץ, אני מבטיחה לך שתהיי בסדר
תשקיעי בשלושים אחוז.
בהסטוריה ובתנך המבחנים במהלך השנה הם על כל החומר הקודם וכל פעם מוסיפים עוד חומר בהתאם למה שלמדתם, אז חשוב שתקשיבי גם בזה כדי שלא יהיה לך המון חומר ללמוד יום לפני המבחן.
בלי לחץ, אני מבטיחה לך שתהיי בסדר
אני אגיד לך את האמת , כיתה י מתחילה בלהיות קלה ממש , באמצע לקראת סוף שנה מרגישים כזה את העומס עם כל הערכות החלופיות והמבחנים שמכינים אותנו לכיתה יא , בתכלס זה עובר מהר לי אישית עבר מהר וסבבה
תשקיעי ב30 אחוז זה חשוב!
תשקיעי ב30 אחוז זה חשוב!
זו כיתה שבה את מסתגלת לעומס של התיכון, את עדיין לא מתקרבת לשיא העומס אבל תהליך ההסתגלות די קשה ולוקח כמה חודשים
אנונימי
את צריכה להשקיע קצת יותר כי את חייבת לקבל ציון מגן טוב לקראת הבגרויות חח
תקשיבי , י זו כיתת אימון יש לה משמעות מאוד קטנה על הבגרויות והיא נותנת טעימה מציאותית מהלחץ בלי הסיכון אני ביליתי את בשנת קורונה שלי ב י מה שהפך את הכיתה למשמעותית קלה יותר ובסופו של דבר כשכיתה יא הגיע הבגרויות והלחץ היו מאוד חדשים עבורי הייתי צריך להבין על חשבון כיתה יא איך לעמוד בכל הבלגן... אז ממש אין טעם להיחלץ מ י כי הסיכון קטן מאוד וכל פעם שאת מרגישה לחוצה ועמוסה תיזכרי שאת עכשיו מתאמנת ושגם אם תיכשלי כלום לא יקרה
היא סבבה פשוט יש הרבה עבודות ומשימות, פשוט להשקיע ב30% כי זה משפיע מאוד!
באותו הנושא: