7 תשובות
יש ים
ליד
אחי מי גר באשקלון. יא אפס
היי אני אשקלונית ואשקלון באמת אחלה יש פה הרבה דברים שאפשר לעשות וזה עיר טובה
אנונימית
לך למרינה כיף שם
אנונימית
אני גרה שם, מעפן שם
אנונימית
כן אבל כמה אפשר להיות שם
אנונימית
באותו הנושא: