9 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה
יש לזה סיבה בטוח??
אבל למה
יש לזה סיבה בטוח??
אנונימית
זה טרנד לעשות את זה ולהגיד בצחוק שזה כדי לכבד את המעמד
טרנד
סתם טרנד
להביע תמיכה עם גרו
ילדים
זה פשוט בדיחה שהפכה להיות טרנד
הסרט מכבד אותנו ואנחנו מכבדים אותו בחזרה.
בנוסף, אנחנו צריכים להראות את התמיכה שלנו לגרו.
כל החיים שלו השפילו אותו, העליבו אותו, רמסו אותו, החרימו אותו ואמרו לו שהוא לא יכול להיות מי שהוא רוצה להיות.
גברי האלפה תומכים בו ומגיעים מכובד.
בנוסף, אנחנו צריכים להראות את התמיכה שלנו לגרו.
כל החיים שלו השפילו אותו, העליבו אותו, רמסו אותו, החרימו אותו ואמרו לו שהוא לא יכול להיות מי שהוא רוצה להיות.
גברי האלפה תומכים בו ומגיעים מכובד.
באותו הנושא: