9 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה
יש לזה סיבה בטוח??
אנונימית
זה טרנד לעשות את זה ולהגיד בצחוק שזה כדי לכבד את המעמד
טרנד
סתם טרנד
להביע תמיכה עם גרו
ילדים
ID1
זה פשוט בדיחה שהפכה להיות טרנד
הסרט מכבד אותנו ואנחנו מכבדים אותו בחזרה.
בנוסף, אנחנו צריכים להראות את התמיכה שלנו לגרו.

כל החיים שלו השפילו אותו, העליבו אותו, רמסו אותו, החרימו אותו ואמרו לו שהוא לא יכול להיות מי שהוא רוצה להיות.
גברי האלפה תומכים בו ומגיעים מכובד.