להורים שלי יש איזה מחלה שליפעמים התינוק בבטן מפסיק להתפתח ואז צריך לעשות הפלה, כנסו!
אמא שלי סיפרה לי על זה אמא ואבא שלי עברו 3 הפלות שני הפלות לפני שאחותי הגדולה נולדה הפלה אחת אוחרי שאחותי האמצאית נולדה ואז אני נולדתי, קיצר אמא שלי אמרה לי שזה משהו גינתי והיא ואבא שלי קיבלו את המחלה הזו ככה שגם לי יש אותה ובאותו מצב אם אני יתחתן אם מישהו שנוסע את המחלה הזאת אז יהיה סיכון מאוד גבוה שאני יעבור כמה הפלות עד שיהיו לי ילדים. אני ממש מפחדת כי אם אני יתחתן עם מישהו שלא נוסע את המחלה הזאת אז הסיכוים יהיו מאוד נמוכים אבל אם פיתאום אני התאהב במישהו כזה אז אני יעבור את כל החרא הזה?!? אני לא יודעת מה לעשות ההורים שלי באמת נהרסו מזה, אותו מחלה יש גם לאישתו של בן דוד של אמא שלי והיא בכלל עברה איזה 13 הפלות כדי שיהיו לה ילדים.