2 תשובות
מוס שוקולד
אנונימית
כלום. ממה שראיתי לא לקנות בכלל את של נטע אלחמיסטר, כשזה נמחק , זה משאיר צבע ונראה כאילו את מתקלפת. עדיף שיזוף רגיל
באותו הנושא: