התחברות הרשמה

למה אריה וארנבת נכנסו למערה האריה טרף את הארנבת והם בכל זאת יצאו שתיים?

29 ביוני 2022, 23:10
חידותחידהחשיבהשאלותחיות    
3 תשובות
כי גם למה נכנסה
P
Pretzel logic
למה זו גם חיה!❤ חה חה
אנונימית
למה זאת חיה
O
O.r.134
באותו הנושא:
למה זברה וגירף נכנסו למערה ויצאו שלושה
חידה: למה אריה ולביאה נכנסו למערה ויצאו שלושה?
חידה: למה אריה וג'ירפה נכנסו למערה ויצאו שלושה?
למה אריה וקוף נכנסו למערה ויצאו שלושה?
למה פיל וג'ירפה נכנסו למערה ויצאו שלושה
למה סוס וזברה נכנסו למערה ויצאו שלושה?
למה פיל ג'ירפה ועכבר נכנסו למערה, ויצאו מהמערה 4?
שאלו אותי שאלה ולא הבנתי.. עזרה? למה גיי ובי נכנסו למערה ויצאו 3?
מה המשפט הזה אומר: כך התאהב האריה בכבשה איזו כבשה מטופשת ואיזה אריה מזוכיסטי"
אם נגיד האריה בגן החיות מת איך מביאים אריה חדש?
למה אנשים נבהלים ממני בכל פעם שאני מספרת את את הבדיחה שלי: למה זברה וג'ירפה נכנסו למערה ויצאו שלושה?