13 תשובות
כן. יכול לעבוד.
אה אתם אומרים כן אבל אז כשאומרים שזה בת 15 ובן 17 פתאום זה לא
שואל השאלה:
אני באוקטובר 18
איזה אוקטובר?
שואל השאלה:
26
שואל השאלה:
כרגע 15 אבל אני לא בטוח מתי יהיה לה 16
הגיל לא אמור להיות פקטור משמעותי אם יש הפרש של שנה עד שלוש שנים, זה בעיקר תלוי בבן אדם ועד כמה הוא בוגר ומוכן לזוגיות- לפחות לדעתי
אז 15 וחצי ו18, תראה בעיקרון אני לא נגד אני במערכת יחסים עם מישהי שנתיים מעליי פלוס אקסית שלי גם הייתה 3 שנים מעליי אבל אנשים כן יחשדו אז תכלס כשאמרת שישיסטית ושמיניסת זה טוב כי זה מעדן את ההבדל גילאים
כן
אז היא בת 15 ואתה בן 18?