5 תשובות
כן, תורידי תסריג שימי חולצה קצרה, ונעלים פחות מחממות,
את יכולה לשים נעלי בובה יפות טייץ ותחולצת סריג
כן קצת. טייץ וחולצה ארוכה זה טוב. ואפשר עם מגפון או משהו כי אם את מתכוונת למגפיים כמו ugg אז כן, יהיה לך נורא חם, וקחי את הסריג אבל אולי תצטרכי להוריד אותו (שיהיה לך מקום בתיק לקחת אותו).
תלבשי מכנסיים יותר חמות
אנונימי
לפי דעתי זה בסדר ככה שאם יהיה חם תוכלי להוריד את הסריג ^^