6 תשובות
לא בטוח
אני מכיתה ו 170 ועכשיו אני יא
ישמצב. אתה גבוה אחושלילי
לאו דווקא , אבל אולי.
לא מחייב אבל אתה גבוה
תן קצת כמה סמ
כנראה פשוט התפתחת מהר אתה יכול להשאר ויכול לגבוה יותר ממש תלוי בגוף שלך