15 תשובות
לולו חח xd
יואוו המופע של לולו!:/
המופע של לולו-געגוועים לילדות!
יואו המופע של לולו נוסטלגיה.. ;/
הינה לולו הינה לולו!
ילדה עם נמשים-
היא בדרך כלל עושה, מה שאנו לא מרשים..

לא זוכרת את ההמשך חחח אבל אמאלה איזה נוסטלגיהה!
וואיי באמת נוסטלגיה! לפעמים משדרים את זה בשבת... פעם הייתי רואה את זה כול יום!
לולו!
הילדה עם הנמשים
אימא איזו נוסטלגיה! הייתי מכורה לתכנית הזאת
חחח איזה ישן זהה!
וואי נוסטלגיה היי לולו p:
חח זה לא כזה נוסטלגיה, זה שודר עד לפני כמה שנים (אחותי הקטנה הייתה רואה את זה ^-^)
אווי זאת הילדה הזאת שחשבה שהמופע שלה מצחיק אבל הוא ממש לא! שנאתי אותה -.-
שואל השאלה:
חחח וואלה לא יודעת איך נזכרתי בה פתאום
מאיפה הבאתה לי אותה עכשיו
לlike a boss לא מכירה ת'ראשון... אבל את הקישור השני מכירה וממש אהבתי!