7 תשובות
אני אשלם
ההורים בעיקר, חלק גם אני משלמת לפעמים
ההורים שלי משלמים, אבל אני מכירה אנשים שעושים חצי חצי עם ההורים או שמשלמים בעצמם
אני משלם הכל
ההורים
אנונימית
ההורים.
ההורים שילמו
באותו הנושא: