6 תשובות
תלוי אם את במחזור עדיף ורצוי שלא.
אם זה סתם ביום יום למה לא?
שואל השאלה:
כאילו בשביל לשמור מנזילות וזה שמים אחת אי אפשר לשים עוד אחת מתחת לאקסטרה הגנה
אנונימי
שואל השאלה:
דה
אנונימי
הכל בסדר אחת תספיק. תשמשי בתחתוניות large
שואל השאלה:
אני בן
סתם מחשבת מקלחת
כי אני יודע שזה לא טוב לשים משהו לבן ככה שזה אומר שזה לא חוסם במאה אחוז
אנונימי
במחזור תמיד יכולות להיות נזילות ממקומות לא צפויים, ולכן עדיף לא לקחת סיכון וללבוש בגד בהיר. סתם ככה כשלא אמורים לקבל אז אין בעיה לשים לבן, אפשר עם תחתונית או בלי
לגבי 2 פדים זה פשוט לא נוח, עדיף אחד גדול. אבל גם עם טמפון ופד ביחד יכול להיות פתאום נזילה, לא שולטים על זה ואי אפשר לתכנן מראש