7 תשובות
אולי תצטלמי חצי מהצד כשזה מצלמה אחורית ואז לא יראו הבדלים בין העיניים
שואל השאלה:
איך לא הבנתי
איך לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת שזה לא הפוזה פשוט העין אחת גדולה יותר ואני לא מבינה למה ואני יוצאת ממש מלחיץ ומבינה את זה אבל אני ממש שונה ממה שיצאתי שם אז אני לא מבינה איך לסדר את זה
נשבעת שזה לא הפוזה פשוט העין אחת גדולה יותר ואני לא מבינה למה ואני יוצאת ממש מלחיץ ומבינה את זה אבל אני ממש שונה ממה שיצאתי שם אז אני לא מבינה איך לסדר את זה
אנונימית
ואי הבעיה של החיים שלי
את צריכה למצוא את הפוזה שמתאימה לך
את צריכה למצוא את הפוזה שמתאימה לך
אנונימית
וואי גם אצלי ככה נועצתת ומצטרפת לשאלה
אנונימית
כנראה שיש לך עין עצלה
שאת מצטלמת תתאמצי יותר לגרום להן להיות שוות
תפתחי יותר את שתיהן ואפילו תעבדי על זה מול מראה
אבל אני עדיין חושבת שטבעי זה הכי טוב
תפתחי יותר את שתיהן ואפילו תעבדי על זה מול מראה
אבל אני עדיין חושבת שטבעי זה הכי טוב
אנונימית
באותו הנושא: