7 תשובות
אולי תצטלמי חצי מהצד כשזה מצלמה אחורית ואז לא יראו הבדלים בין העיניים
שואל השאלה:
איך לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת שזה לא הפוזה פשוט העין אחת גדולה יותר ואני לא מבינה למה ואני יוצאת ממש מלחיץ ומבינה את זה אבל אני ממש שונה ממה שיצאתי שם אז אני לא מבינה איך לסדר את זה
אנונימית
ואי הבעיה של החיים שלי
את צריכה למצוא את הפוזה שמתאימה לך
אנונימית
וואי גם אצלי ככה נועצתת ומצטרפת לשאלה
אנונימית
כנראה שיש לך עין עצלה
gr8
שאת מצטלמת תתאמצי יותר לגרום להן להיות שוות
תפתחי יותר את שתיהן ואפילו תעבדי על זה מול מראה
אבל אני עדיין חושבת שטבעי זה הכי טוב
אנונימית