12 תשובות
כן לטוב ולרע
כן
כן במידה מסוימת
להשתנות לא, לשנות כן.
בן אדם לא יכול לשנות באןפי שלו כלום.
החלק הזה תמיד ישאר בתוכו, אם את מרגישה שבן אדם "משתנה" הוא כנראה עובד על גרסה יותר טובה של עצמו.
רוב הפעמים אנשים לא מצליחים לשנות את דעתי
תלוי מאוד במצב
כן, אני חושבת שאישיות של בן אדם מסוגלת להשתנות. לדעתי, כשהאישיות כבר מגובשת לגמרי זה יכול להיות רק בגלל משבר קשה, ולפני שהיא מגובשת לגמרי היא משתנה באופן טבעי, היא עוד גמישה.
אפשר לעבוד על דברים עם רצון מסויים, אפשר לא לחזור על אותם מעשים זה תלוי לפי דעתי. למשל, בני נוער לפעמים טועים בדברים שהם עושים ומשנים את זה אחרכ. יש הרבה ביריונים שפתאום הבינו שהם לא בסדר וכו מה שאמרתי, תלוי
כן, אנשים משתנים תמיד
כן
לעבוד על זה, להשתדל להתנהג כמו שהיית רוצה ולהבין את החשיבות של ההתנהגות הזו
תלוי במה
לא