9 תשובות
יש לי אפל מיוזיק , מה הסגנון שלך?
שואל השאלה:
אל תשכחו לתת לייק לפלייליסט;)
אל תשכחו לתת לייק לפלייליסט;)
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שזה בספוטיפיי
האמת שזה בספוטיפיי
אנונימי
כל מה שיש לי ,נתן גושן
1949
גם אני באפל מיוזיק
בגלל אמרתי שכאילו אני לא יכולה להוסיף אז , אני צריכה סגנוןן
יאללה הוספתי
ווטפאק? 85 שעות הלכתי להאזין אחזור בעוד שבוע..
באותו הנושא: