התחברות הרשמה

מישהו פה משחק ריינבו סיקס סיג?

29 ביוני 2022, 00:27
משחקי מחשבמשחקמשחקי אונלייןRainbow six siege    
4 תשובות
שואל השאלה:
מי בא לשחק איתי בלילה
N
NiceKiddo
עזוב אותך בוא לפול גייז
{
{גיסנו}
אפקס הכי טוב
I
Isaac Newton impersonator
שואל השאלה:
רוצה משחק?^
N
NiceKiddo
באותו הנושא:
משחקים ריינבו סיקס? אני בפלייסטישן,מישהו יודע אם אפשר לשחק אם מקלדת ועכבר?
אני משחק ריינבו סיקס סיג' באקסבוקס, יש פה שחקנים שרוצים לשחק???(rainbow six siege)
מישהו שמשחק ריינבו סיקס סייג'
מישהי/ו שמשחק ריינבו סיקס ויכול לעזור לי?
ריינבו סיקס זה משחק טוב?
אם אני למדתי לשחק באפקס לג'נדס בזמן קצר אני אצליח ללמוד לשחק ריינבו סיקס בזמן קצר?
מישהו פה מכיר ומשחק ריינבו סיקס?
אם אני קונה ריינבו סיקס ביוביסופט אני אוכל לשחק עם שחקנים שקנו ריינבו בסטים?
אנשים שמשחקים בריינבו סיקס כנסו
למה אני לא מצליחה להתחיל משחק בריינבו סיקס?
אני ממש רוצה לקנות ריינבו סיקס סיג'