14 תשובות
הם פשטו רגל??
אירוני שאנחנו עדיין לא פשטנו רגל מהמחירים שלהם והם כן
טוב שכך
בגדים במחירים מופקעים במידות לא ברורות
כבר ראיתי שתי שאלות על זה היום, וואלה מפתיע, אבל תאמת שעדיקה די איבד את עצמו תאמת בשנתיים האחרונות, חבל דווקא היה לזה פוטנציאל, פעם היה שם אחלה בגדים עד שהכל התחיל להיות כזה מוחצן והכל חשוף וכמה שיותר קטן ככה יותר יפה
בדקתי עכשיו באינטרנט וכתוב ככה
המניה צנחה ועשרות המיליונים צנחו, עדיקה מגיעה לסוף דרכה העצמאית, וליד היה כתוב שהיא תמוזג לתוך קבוצת גולף
למה הם פשטו רגל?
בקיצור עכשיו יש להם מבצעים מטורפים באתר אם רציתן משם משהו
אבל הם לא העלו כלום על זה
בכל מקרה לא משנה לי ככ זה לא שקניתי מהם
זה אמיתי או שאתם מפיצים פייק ניוזז?
אמיתי
^ איפה כתוב? זה ממש מוזר כי הם עשו שתפים עם דוגמניות די מוכרות כמו סופיה גמורה וגם אוואני הזאת מהטיקטוק. אולי שילמו להן יותר מדי כסף, אני יודעת..? תכלס הם אף פעם לא היו משהו שונה מהמניין.. פשוט בהתחלה זה היה באווירת ברנדי מלוויל אבל הבגדים יקרים ופעם הקולקציות שלהם היו יותר נחמדות, היום אני בקושי מוצאת שם משהו.
הם לא פשטו רגל
זה פשוט כבר לא עסק עצמאי בעצמו
תסתכלי באינטרנט
אה
מסכנים כל האנשים שקנו מניות של עדיקה, איזה הפסד