6 תשובות
אל תיגש
לא לגשת
לדעתי אל תיגש
זה ציון מעולה ואין סיבה שתעשה לעצמך כאב ראש סתם
זה ציון מעולה ואין סיבה שתעשה לעצמך כאב ראש סתם
אין סיבה לא לגשת, למה שיהיה חשד להעתקה? אני קיבלתי במועד אחד 94 ובמועד אחר 58 זה לא קשור להעתקה
לא לגשת.
כמו שאתה אומר אפשר לקבל חשד להעתקה, ובכל מקרה אם לא למדת אין טעם זה פשוט לדעת שתקבל פחות מהקודם, בזבוז זמן. 92 ב 5 יחל כאילו כבוד
כמו שאתה אומר אפשר לקבל חשד להעתקה, ובכל מקרה אם לא למדת אין טעם זה פשוט לדעת שתקבל פחות מהקודם, בזבוז זמן. 92 ב 5 יחל כאילו כבוד
חשד להעתקה זה קריטריון מגוחך, אם לא תעתיק ותעשה את הבחינה שלך כמו שצריך מבלי להפר את נהלי טוהר הבחינה (וכמובן תדאג להסביר כל תשובה שלך ולא סתם להנחית תשובות מהשמיים), אין סיבה שתקבל חשד. וגם אם כן, תמיד תוכל לערער ורוב הסיכויים שהערעור יתקבל אם החשד לא היה על דבר רציני או על משהו שקשה מאוד לבוחנים להוכיח את נכונותו.
אבל בלי קשר, לדעתי האישית יש לך ציון סופי יפה מאוד ואני לא חושב ששיפור של כמה נקודות יעשה הבדל משמעותי, אני במקומך הייתי מסתפק בציון ולא ניגש, במיוחד כשכמו שאמרת החומר כבר לא יושב אצלך כזה טוב בראש ואני מניח שאין לך הרבה זמן לחזור עליו.
אבל בלי קשר, לדעתי האישית יש לך ציון סופי יפה מאוד ואני לא חושב ששיפור של כמה נקודות יעשה הבדל משמעותי, אני במקומך הייתי מסתפק בציון ולא ניגש, במיוחד כשכמו שאמרת החומר כבר לא יושב אצלך כזה טוב בראש ואני מניח שאין לך הרבה זמן לחזור עליו.
באותו הנושא: