8 תשובות
מניחה שיהיו שם הרבה
שואל השאלה:
וואזי - איזה גבר סאחתיין
וואזי - איזה גבר סאחתיין
אנונימית
שואל השאלה:
כן יהיו שם הרבה בקושי נשארו מקומות
כן יהיו שם הרבה בקושי נשארו מקומות
אנונימית
אני בא עם מכופתרת ומכנס אלגנטי
כל החבורה באה עם זה איזה 10 אנשים
כל החבורה באה עם זה איזה 10 אנשים
תזכור לבוא עם מכנס ג'ינס וחליפה/חולצה מכופתרת (ועניבה אם יש לך).
אנונימי
אני בא בטוקסידו
יהיו שם הרבה
אני מתה כנראה שאני
באותו הנושא: